Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες – Κατερίνα Τσεμπερλίδου

Share Button

Διάβασα το βιβλίο Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες, με τον υπότιτλο «Πώς να πουλάς τον εαυτό σου», από τις Εκδόσεις Ψυχογιός, μέσα σε ένα απόγευμα.

Είναι ένα διαμάντι, γεμάτο ιδέες και δημιουργικές συμβουλές.

Οποιοσδήποτε έχει σταθεί στα πόδια του για να μιλήσει δημόσια, είτε σε συνέντευξη ή διάλεξη είτε σε παρουσίαση σε ανώτερους, σε ομιλία στο τμήμα του ή στην εταιρεία όπου εργάζεται είτε σε πελάτες, σε συνέδρια, σε υποψηφιότητες ή στα media, θα αποκτήσει αυτοπεποίθηση και θα ενισχύσει τη δομή της παρουσίασής του διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου του Μάικλ Πάρκερ.

Γνωρίζω προσωπικά τον Μάικλ. Δεν είναι απλώς ο συγγραφέας του βιβλίου, αλλά ο επαγγελματίας που, έχοντας κάνει ο ίδιος παραπάνω από 1.000 παρουσιάσεις, συνιστά την προσωποποίηση της εμπειρίας.

 

simasi_

Ο Μάικλ Πάρκερ δούλευε επί 20 χρόνια στο διεθνές διαφημιστικό δίκτυο Saatchi&Saatchi (όπως και εγώ) και ήταν γνωστός σε όλους για τις εκπληκτικές παρουσιάσεις του, οι οποίες κέρδιζαν τον πελάτη. Επιπλέον είναι ένας αθλητικός τύπος, που συμμετείχε σε δύο ολυμπιακούς αγώνες στον δρόμο μετ’ εμποδίων, κάτι που τον καθιστά ανθεκτικό στις απαιτητικές καταστάσεις.

 

Το βιβλίο Σημασία δεν έχει τι λες, αλλά πώς το λες είναι πανέξυπνο, μεθοδικό και μεταδοτικό. Περιέχει όσα κείμενα χρειάζεται –λίγα δηλαδή– τα οποία σου εξηγούν τι να κάνεις και πώς να φερθείς όταν παρουσιάζεις τον εαυτό σου και είναι εμπλουτισμένα με μια έξυπνη εικονογράφηση. Όλο το βιβλίο έχει ωραία αισθητική και πολύ όμορφο layout.

Όπως κάθε σύγχρονο βιβλίο αυτοβοήθειας για επαγγελματικά θέματα, περιλαμβάνει στις σελίδες του ενδιαφέροντα τσιτάτα, quotes διασήμων και αποφθέγματα.

Θα σε κάνει να μάθεις ότι το να μιλάς και να παρουσιάζεις σε κοινό τον εαυτό σου και τη δουλειά σου δεν είναι θέμα αυθορμητισμού και έμπνευσης. Είναι θέμα προσεκτικής προετοιμασίας. Όσο πιο σκληρή η προετοιμασία, τόσο πιο αυθόρμητη η παρουσίαση.

Μπορεί να νομίζεις ότι έχεις την ικανότητα να μιλάς δημόσια και να πείθεις, αλλά σίγουρα δε γνωρίζεις μερικά από αυτά που σου αποκαλύπτει ο συγγραφέας, όπως:

  • Η πρόβα κάνει τους καλύτερους.
  • Οι πρώτες εντυπώσεις μετρούν.
  • Οι μελετημένες παύσεις είναι απαραίτητες όσο και οι λέξεις.
  • Υπάρχουν 21 τρικ για να δείξεις ότι έχεις αυτοπεποίθηση.

simasi_den_exei

Το βιβλίο χωρίζεται σε 5 μέρη: Αρχές, Προετοιμασία, Πρόταση, Παράσταση και Τέλειος.

Προτείνω σε όσους είναι ηγέτες ομάδων ή διευθυντές τμημάτων να το χαρίσουν στους υφισταμένους τους, ώστε να αποκτήσουν κοινό τρόπο συνεργασίας.

Είναι ένα εξαιρετικό επαγγελματικό δώρο που δείχνει στους άλλους τα υψηλά standards αυτού που το χαρίζει.

Αξίζει όχι απλώς να το διαβάσει κανείς, αλλά να το έχει στο πάνω συρτάρι του γραφείου του, προκειμένου να συμβουλεύεται τα tips και τα tricks που του προσφέρει ο συγγραφέας.

Ένα απαραίτητο βιβλίο αυτοβοήθειας για όσους εξελίσσονται μέσα από τη δουλειά τους.

Share Button

The Author

Κατερίνα Τσεμπερλίδου

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΕΜΠΕΡΛΙΔΟΥ είναι συγγραφέας, happiness blogger, inspirational speaker και πιστεύει στη θετική σκέψη. Είναι δημιουργός δύο ιστότοπων, του tsemperlidou.gr, με θέμα του την ευτυχία, και του vivlio.gr, όπου παρουσιάζει τα βιβλία που διαβάζει. Ταυτόχρονα, είναι ομιλήτρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με θέματα την ευτυχία, τις γυναίκες, την ηγεσία και την επικοινωνία. Λατρεύει τα βιβλία και τα ταξίδια. Η Κατερίνα Τσεμπερλίδου σπούδαζε νομικά, αλλά από μια σύμπτωση βρέθηκε στον χώρο της διαφήμισης. Εργάστηκε σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες της Ελλάδας ως κειμενογράφος, διευθύντρια δημιουργικού και πρόεδρος. Δημιούργησε πάνω από 500 διαφημιστικές καμπάνιες και τα σλόγκαν της έχουν γράψει ιστορία. Έχει κερδίσει, μαζί με την ομάδα της, 324 διαφημιστικά βραβεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει γράψει 12 βιβλία (μυθιστορήματα, διηγήματα, βιβλία αυτογνωσίας), πολλά από τα οποία έχουν γίνει μπεστ σέλερ. Το πρώτο της μπεστ σέλερ, η συλλογή διηγημάτων ΟΧΙ ΠΙΑ SEX, ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΙ, προκάλεσε αίσθηση, ταράζοντας τα νερά στους λογοτεχνικούς κύκλους. Το βιβλίο Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ δημιούργησε μια νέα τάση στην Ελλάδα για τον θετικό τρόπο ζωής.