Για να μπορέσουμε να λάμψουμε, πρέπει να ξυπνήσουμε

love-life-work
Share Button
Μετάφραση από Huffingtonpost.com

Ζούμε σε δύο άκρα.

Στο ένα άκρο ζούμε σαν εργατικά μυρμηγκάκια, με το κεφάλι κάτω, τρέχοντας από δω και από κει να προλάβουμε τις υποχρεώσεις μας. Συχνά ξεχνάμε ποιοι είμαστε πραγματικά και γινόμαστε ο τίτλος που φέρουμε στην εργασία μας, μιμούμενοι τα αφεντικά μας και κουβαλώντας συνεχώς μαζί μας αυτό που ονομάζουμε «εταιρική κουλτούρα».

Σε αυτή την κατάσταση είμαστε γρήγοροι, συγκεντρωμένοι στους στόχους μας και σε μόνιμη επιφυλακή για την αποφυγή κινδύνων, με όλες τις αρνητικές προκαταλήψεις που αυτό συνεπάγεται. Έτσι, οδηγούμαστε περισσότερο από τον φόβο παρά από τον ενθουσιασμό. Και αισθανόμαστε μόνοι.

Για να επιβιώσουμε, αναζητούμε «καύσιμα»: φίλους, καφέ, ζάχαρη, αλκοόλ. Περιμένουμε για να ζήσουμε τα Σαββατοκύριακα, τις διακοπές, τη σύνταξη.

Στο άλλο άκρο είμαστε ήρεμοι. Βλέπουμε ότι δεν είμαστε μόνοι, αλλά μέρος κάποιου μεγαλύτερου πράγματος. Ενεργούμε συνειδητά και ανακαλύπτουμε ότι μπορούμε να συγκεντρωθούμε σε ένα μόνο πράγμα κάθε φορά, αυτό που είναι πιο άμεσο.

Ζήσε ελεύθερα! Αγάπησε τη δουλειά σου, αγάπησε τη ζωή σου - Εκδόσεις Ψυχογιός
Όταν λειτουργούμε έτσι, είναι εύκολο να «λάμψουμε», να είμαστε εξαιρετικοί και δημιουργικοί. Είμαστε ο εαυτός μας και όχι αυτό που νομίζουμε ότι πρέπει να είμαστε.

9786180114461_3D

Πάντα θα ταλαντευόμαστε ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα. Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση.

Πιστεύω, όμως, ότι οι καλύτεροι εργασιακοί χώροι είναι εκείνοι που σε ενθαρρύνουν να ζεις περισσότερο στο συνειδητό άκρο, που σου επιτρέπουν να ανασαίνεις, να ζυγίζεις τις δυνατότητες και να είσαι πραγματικά ο εαυτός σου.

Αυτοί οι εργασιακοί χώροι έχουν ηγέτες με ανθρωπιά και ειλικρίνεια. Τρέφουν το μυαλό και την ψυχή, και το όραμά τους έχει νόημα.

Για να μπορέσουμε να λάμψουμε, πρέπει να ξυπνήσουμε. Η δουλειά μπορεί να είναι ηρεμιστικό ή διεγερτικό, ανάλογα με το πώς την αντιμετωπίζουμε. Επιλέξτε λοιπόν το μπλε χάπι. Ξυπνήστε!

Μετάφραση από Huffingtonpost.com
Share Button

The Author

ΚΡΙΣ ΜΠΑΡΕΖ-ΜΠΡΑΟΥΝ

O ΚΡΙΣ ΜΠΑΡΕΖ-ΜΠΡΑΟΥΝ έχει μια αποστολή: να φέρει τη δημιουργική ηγεσία στον επιχειρηματικό κόσμο και όχι μόνο. Αφού βοήθησε την Carling Black Label να γίνει το πρώτο βρετανικό brand, αξίας 1 δισ. λιρών, στη συνέχεια συνεργάστηκε με το πρακτορείο καινοτομίας και ιδεών ?What If!. Εκεί, βοήθησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παγκοσμίως να βελτιωθούν στον τομέα της καινοτομίας. Το 2009 ίδρυσε την εταιρεία Upping Your Elvis, που έχει πρωταρχικό στόχο να αναδείξει την ευφυΐα εντός των επιχειρήσεων, βοηθώντας τους υπαλλήλους τους να «λάμψουν» και να διακριθούν. Συνεργάζεται με εταιρείες όπως η CocaCola, η Nike, η Diageo και η WPP.